Foreningen Alma - oplyser om homøopatisk og antroposofisk medicin

Her er vores helt nye hæfte: Naturlig hjælp til graviditet, fødsel og spædbørn

En graviditets forløb spiller en stor rolle for barnets sundhed senere i livet. Med homøopati kan vi støtte en sund graviditet og afhjælpe nogle af de problemer og skavanker, der kan opstå undervejs.

I vores nye hæfte finder du hjælp til bl.a. fertilitetsproblemer, abortfare, graviditetskvalme, ve-stimulering, nedsat mælkestrøm og meget andet.

Læs nyhedsbrevet på nettet
Vi præsenterer det trykte hæfte på årets Helsam-messe i weekenden d. 20.-21. september. Men allerede nu kan du downloade hæftet lige her.

Fra mandag d. 22. september kan vi også sende trykte hæfter til dig, hvis du bestiller.

Tiden før fødslen

Tiden før fødslen kan lettes med Chamomilla comp.
I din graviditets sidste par måneder vokser både du og fosteret meget. Du bliver efterhånden belastet af vægten og alle de forskellige forandringer, som sker i denne "udvidelsesfase", hvor kroppen gør sig klar til fødslen.

Chamomilla comp. kan befordre et harmonisk forløb af denne sidste del af graviditeten og selve fødslen. Dette lægemiddel virker fysisk og psykisk krampeløsnende samt varmende og opbyggende på hele forplantningssystemet. Det hjælper både dig og fosteret i en tid, hvor kroppen hele tiden må udvide sig mere og mere. Ligesom du psykisk er i gang med at forberede dig på en begivenhed, som for altid forandrer dit og din families liv.

Chamomilla comp. kan også hjælpe til at befordre et harmonisk fødselsforløb.

Mange gravide har i den sidste fase ofte søvnproblemer. Her hjælper Chamomilla comp. i reglen også. Tag 15 dråber ved sengetid.

Mød Foreningen Alma på Sund Livsstil-messe i København

Ses vi på Sund Livsstil-messe?

Har du husket at bestille dine gratis rabatbilletter til Sund Livsstil-messen i København? 26.-28. september kan du møde os fra Foreningen Alma på Danmarks største sundhedsmesse i Øksnehallen. Her kan du bl.a. få en gratis, personlig rådgivning, om hvordan du kan få hjælp med homøopati.

Vi har rabatbilletter til alle vores medlemmer og læsere på nyhedsbrevet. Med en rabatbillet får du adgang til messen for kun 20 kr.

Send os en mail, og skriv, hvor mange rabatbilletter du skal bruge til dig selv, familien, kollegerne og vennerne. Og husk at skrive din adresse. Så sender vi billetterne til dig – kvit og frit.

Influenza? Få hjælp med homøopati

I Almas indikationsregister kan du søge på en sygdom eller lidelse og finde forslag til hjælp med homøopati.

Husk at logge ind på hjemmesiden, før du søger, hvis du er medlem af Alma. Så får du flere råd og resultater.
Foreningen Almas Indikationsregister
Foreningen Almas nyhedsbreve

Se de mest læste nyhedsbreve fra Alma

Vil du have mere at vide?

Se Foreningen Almas hæfter og foldere her

Find behandler eller forhandler

Find en behandler, der kan hjælpe dig
Find en forhandler, hvor du kan købe antroposofisk homøopati

Hvem kan du hjælpe med dette nyhedsbrev?

Følg Foreningen Alma på Facebook
Følg også Foreningen Alma på Facebook
Her deler vi ny viden om antroposofisk homøopati,
naturlig helbredelse og meget andet.
Foreningen Alma udbreder kendskabet til antroposofisk homøopati i samarbejde med Allergica.

Du modtager denne mail, fordi du har tilmeldt dig Foreningen Almas nyhedsbrev.